środa, 13 sierpnia 2014

Pasta jajeczna ze szczypiorkiem

Witam po przerwie!
Stęskniłam się za polskim jedzeniem i produktami dostępnymi w naszych sklepach. Dlatego pomimo zmęczenia po podróży postanowiłam przygotować coś smacznego na kolację. Padło na pastę jajeczną, dlatego, że jest prosta w przygotowaniu, a zarazem przepyszna.









Składniki:

  • 2 jajka
  • 1 łyżka majonezu
  • 1 pęczek szczypiorku
  • świeżo mielony pieprz (do smaku)
Jajka siekamy w kostkę, dodajemy posiekany szczypiorek, łączymy. Dodajemy majonez i przyprawiamy pieprzem do smaku.
Podajemy z pełnoziarnistym pieczywem.












Smacznego! 

2 komentarze:

  1. No pięknie, jutro planowałam wrzucić moją! :P Ale robię ją z jogurtem a nie majonezem więc mam nadzieję że nie uznasz za plagiat xD :*

    OdpowiedzUsuń
  2. w kuchni, nawet jeśli dwie osoby użyją tych samych składników, to efekt może być inny :) czekam na Twojego posta ;)

    OdpowiedzUsuń