środa, 16 maja 2018

Babeczki bananowo-kokosowe

Przepis powstał na szybko ze składników, które miałam pod ręką i pozytywnie mnie zaskoczył! Miał być chlebek bananowy, ale o 23 nie chciałam czekać godzinę aż się upiecze, więc powstały ekspresowe babeczki/bułeczki, które świetnie smakują przekrojone w połowie i posmarowane masłem orzechowym!
Spróbujcie!





Składniki:

  • 3 dojrzałe banany (ok. 300 g miąższu)
  • 3 jajka
  • 120 g mąki owsianej (ja użyłam uprzednio zmielonych płatków owsianych)
  • 50 g wiórków kokosowych
  • 70 g jogurtu naturalnego
  • 1 łyżeczka sody oczyszczonej
  • 1 łyżeczka cynamonu
Przygotowanie:
Piekarnik nagrzać do 180 st. C. Płatki zemleć na mąkę, połączyć z wiórkami kokosowymi, sodą i cynamonem. Banany ugnieść widelcem, dodać jajka i jogurt naturalny. Połączyć suche i mokre składniki, wymieszać. Przełożyć do foremki na muffinki wyłożonej papilotkami.
Piec około 30 minut.

Można podawać z masłem orzechowym i owocami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz